Sunday, September 19, 2010

asslamualaikum w.b.t...
lme da aku x update blog aku ni...
harap sume sihat la hendak nye...
kte bru je meninggalkan bulan ramadhan yang penuh keberkatan,dan bertemu pula dgn bulan syawal...
slame bulan ramadhan ni,aku bnyk blaja erti kesabaran n x membazir...
slalu nye,mak kita yg pesan kat kite supaye x beli mknan lebih2 tkut x abeh...
tp aku x,aku plak yg nsihat lat mak aku jgn wat bnyk sngt mknan..sbb aku duk umah 2 org je..
mmg mknan x abeh la..
jd aku bersederhana je la...

tp bln rye ni...
aku rse sdey sngt...x tau sbb pe nk sdey lbeh2..
actually ni psl "die"...
nape la die cm x phm ngn aku??
npe die x buat cm aku buat kat die??
i need some1 to story all my prob...
do any1 wanna share wif me??
nver mind..

huh..............
thats all 4 today..
mybe i need some rest n not too think about this stupid things...
bye...assalamualaikum w.b.t...






No comments:

Post a Comment